شما اینجا هستید:

پکیج دزدگیر منزل اریوسیس . بیسیم

5.0
/5
Icon36 ماه
Iconموجود در انبار
shop-1.svg
آریوسیس

8,905,000 تومان

ارسال سریع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کالا

بگذارید در ابتدا محتویات پکیج دزدگیر منزل آریوسیس را برایتان شرح دهیم: پنل مرکزی، 2 عدد ریموت کدهاپینگ، آژیرپیزو الکتریک برای محیط داخلی، مگنت بیسیم درب و پنجره،  سنسور حرکتی بیسیم فوتال، بلندگو، کاور محافظ بلندگو و باتری پشتیبان، . درادامه به توضیح و بررسی مختصر اجزای این پکیج دزدگیر منزل میپردازیم.

 

  • پنل مرکزی:

دزدگیر CL-70 آریوسیس با قابلیت اتصال به دستگاه DVR (دوربین مداربسته) به بازار عرضه شده است؛ این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا هم زمان با فعال شدن دزدگیر، دوربین های شما نیز فعال شوند و از صحنه جرم فیلم برداری انجام دهند یا درصورت فعال شدن دوربین ها، دزدگیر آریوسیس نیز فعال شود و فرآیند ارسال هشدار های امنیتی را آغاز کند.

هم چنین دزدگیر منزل آریوسیس قابلیت کنرل 4 وسیله برقی از راه دور و اتصال به بیش از 15 سنسور باسیم و 20-5 سنسور بیسیم را نیز دارد و هشدار های امنیتی را از طریق تماس صوتی، پیامک، فعال کردن آژیر و هشدار های نرم افزار تلفن همراه به شما اطلاع رسانی میکند.

  • ریموت غیر قابل هک:

ریموت های آریوسیس، علاوه بر اینکه از نوع ریموت های کدهاپینگ  و بافرکانس امنیتی 413 مگا هرتز کار می کنند، به سبب رمز نگاری اختصاصی، غیرقابل هک و نفوذ اند و به دلیل داشتن ویژگی های خاص، در صورت استفاده ریموت توسط افراد غیر مجاز، برای دارنده ریموت هشدار ارسال میکنند.

  • چشمی حرکتی بیسیم:

چشمی بیسیم فوتال با فرکانس کاری 433 مگاهرتز، به صورت بی سیم به دستگاه دزدگیر شما متصل می‌شود. این چشمی در مقابل تداخلات الکترونیکی مصون است و همین امر موجب میشود تا از سمت این چشمی آلارم نادرستی دریافت نکنید.

سنسور حرکتی بیسیم فوتال با فناوری چشمی امواج رادیویی مادون قرمز هر گونه حرکت در اطراف خود را تشخصیص داده و اطلاعات دریافتی را به دستگاه مرکزی منتقل می‌کند تا فرآنید اعلام هشدار از سمت دزدگیر آغاز شود. زاویه دید این چشمی بیسم 110 درجه است و به خوبی می‌تواند فضاهای مختلف منزل شما را تحت نظر بگیرد

  • مگنت بیسیم:

مگنت بیسیم از دو قسمت مکعبی شکل آهنربایی تشکیل شده که هر بخش آن روی یک قسمت از چارچوب درب یا پنجره نصب می‌شوند تا در صورت فعال بودن دزدگیر، با باز شدن درب و پنجره، دستگاه مرکزی دزدگیر روند ارسال هشدار (پخش صدای آژیرو تماس و پیامک با شما) را آغاز کند.

  • بلندگو و کاور بلندگو:

بسیاری از سارقانی که دستگیر شده اند، در اعترافات خود بیان کره اند که شنیدن صدای بلندگوی دزدگیر اماکن موجب حواس پرتی و ایجاد ترس و وهم در آن ها میشود،به همبن دلیل خرید و نصب هر گونه بلندگو و آژیر برای یک سیستم حفاظتی بسیار مهم است.

بلندگو  بلندگو دزدگیر اماکن روبوتیک، یک بلندگوی ضد آب پلاستیکی است که به وسیله سیم به پنل مرکزی دزدگیر متصل می‌شود. این بلندگو صدای بسیار زیادی دارد و به همین علت برای استفاده در فضاهای باز بسیار مناسب است.

کاور بلندگو نیز برای محافظت از بلندگو ها و آژیرها، در برابر سرقت، ضربه، باران، نور خورشید، برف و حتی گرد و غبار مورد استفاده قرار میگیرد.

  • باتری پشتیبان:

باتری دزدگیر اماکن، به عنوان یک منبع برق پشتیبان قابل اعتماد ؛ در پنل مرکزی دزدگیر تعبیه می‌شود و تضمین می‌کنند که دزدگیر شما حتی در هنگام قطع برق بین تا 30 ساعت فعال بماند. عموما باتری دزدگیر، عمر مفیدی بین ۱ تا ۵ سال دارد که این عمر مفید بستگی به مارک و کیفیت ساخت باتری و همچنین شرایط استفاده آن دارد.

 

پکیج دزدگیر اماکن آریوسیس که در بالا معرفی شد حداقل ملزومات لازم برای نصب را شامل مبشود، جهت دریافت مشاوره اختصاصی خرید دزدگیر منزل با شماره 09053588366 در ارتباط باشید.

نقد بررسی تخصصی برای این محصول موجود نیست!

هنوز نظری ثبت نشده است.

محصولات مرتبط

پکیج دزدگیر اماکن آریوسیس

پکیج دزدگیر اماکن آریوسیس . باسیم

8,355,000 تومان

پکیج دزدگیر اپاتمان اریوسیس + یک چشمی بیسیم اضافی

پکیج دزدگیر AP-50 اریوسیس+ 1 چشمی اضافه

6,310,000 تومان

پکیج دزدگیر اپارتمان اریوسیس + یک ریموت اضافی

پکیج دزدگیر اپارتمان اریوسیس + یک ریموت اضافی

6,190,000 تومان

ریموت کدهاپینگ دزدگیر منزل آنتن‌ دار RC-4a

ریموت کدهاپینگ دزدگیر منزل آنتن‌ دار RC-4a

440,000 تومان

درباره محصول سوالی دارید؟ با مشاوران ما در ارتباط باشید.
سبد خرید
پیمایش به بالا