شما اینجا هستید:

پکیج دزدگیر اماکن آریوسیس . باسیم

5.0
/5
Icon36 ماه
Iconموجود در انبار
shop-1.svg
آریوسیس

8,355,000 تومان

ارسال سریع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کالا

در دنیای امروزه تامین امنیت خانه و منزل یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید صورت بگیرد و مطمئن ترین راه برای ایجاد و حفظ امنیت در منزل شما خرید دزدگیر امکان است؛ سوال اصلی اینجاست که چطور میتوانیم بهترین پکیج دزدگیر اماکن موجود را خریداری کنیم؟ بگذارید در ادامه به شما پاسخ دهیم.

نکات مهم هنگام خرید پکیج دزدگیر اماکن:

  • آگاهی دقیق از شرایط منزل و دادن اطلاعات صحیح به فروشنده

بارها اتفاق افتاده است که نصاب پس از خرید و با حاضر شدن در پروژه منزل خریداران، اعلام کرده است که تعدادی از سنسور ها برای محیط شما مناسب نیستند یا تعدادی سنسور جدید به پکیج دزدگیر شما اضافه کرده است! این موضوع شاید برای شما نگران کننده باشد زیرا در صورت عدم نیاز به سنسور ها شما هزینه اضافی پرداخت کرده اید یا در صورت نیاز به سنسور جدید باید هزینه بیشتری بپردازید! راه حل چیست؟

برای جلوگیری از این اتفاق راه حل بسیار ساده ای وجود دارد!

  1. اگر به صورت حضوری قصد خرید پکیج دزدگیر اماکن منزل خود را دارید، حتما قبل از نهایی شدن خرید از کارشناس مربوطه درخواست کنید تا بازدید حضوری از منزل شما داشته باشد؛ در این صورت متحمل خرج هزینه اضافی نخواهید شد!
  2. اگر به صورت آنلاین قصد خرید پکیج دزدگیر اماکن خانه خود را دارید، حتما قبل از نهایی شدن خرید با کارشناسان مجموعه مورد نظر تماس بگیرید و درخواست مشاوره داشته باشید، آن هم به صورت هوشمندانه! مشاوره هوشمندانه یعنی : به درستی شرایط و فضای محیطی که برای آن نیاز به دزدگیر دارید را توصیف کنید: اینکه محیط شما چند متر است؟ تعداد پنجره های منزل شما چند تاست؟ تعداد درب های منزل شما چقدر است؟ ایا منزل شما دوبلکس است یا خیر؟ ویلایی است یا آپارتمانی؟ وضعیت دسترسی برق در حیط شما چطور است؟

 

  • بررسی قابلیت های دزدگیر منزل قبل از نهایی شدن خرید 

اگر یک خرید حساب شده نداشته باشد ، گذر شما به واحد پشتیبانی پس از فروش میافتد و این یعنی میخواستید سنسور های دزدگیر شما حرکت انسان های بیش از 20 کیلو گرم را بگیرد نه حرکت هر پرنده و حشره ای را ! یا میخواستید دزدگیر شما در صورت قطع برق هم فعالیت کند! یا شاید قالیت های نرم افزار دزدگیر خود را نمی پسندید و هزاران مورد دیگر!

برای جلوگیری از چنین انفاقاتی بهتر است قبل از خرید موارد زیر را بدانید:

  • اگر میخواهید دزدگیر شما در صورت قطع برق روشن باقی بماند: حتما چک کنید که باتری پشتیبان داشته باشد.
  • با روش عملکرد هر نوع سنسور آشنا باشد!

به عنوان مثال چشمی های حرکتی هر گونه رخ داده شده در محیط شما را ثبت میکند، چشمی های وزنی بسته به وزن تعریف شده از سمت سازنده حرکت اجسام بالای 15 الی 20 کیلوگرم را ثبت میکنند، مگنت ها در صورت فاصله گرفتن قطعات از یکدیگر (هنگام باز شدن درب یا پنجره ها) فعال میشوند و دتکتور های دود درد صورت رسیدن ذرات اجسام سوخته یا گرد و غبار شروع به اطلاع رسانی به شما خواهند کرد.

  • به بیسیم بودن یا یا باسیم بودن سنسور ها توجه کنید!

نحوه اتصال سنسور ها به پنل در قیمت تمام شئه برای شما تاثیر دارد پس حتما به این مورد نیز توجه کنید، به صورت کلی بای اماکن ویلایی و تجاری توصیه متخصصین استفاده از سنسور های با سیم است.

  • نرم افزار دزدگیر و قابلیت های دزدگیر را قبل از خرید تست نمایید!

به عنوان مثال حتما از موارد زیر مطلع شوید: تعداد سنسور های قابل پوشش دهی (زون) دزدگیر در حالت بیسیم و باسیم،نحوه کنترل از راه دور، تعداد رله های خروجی (جهت کنترل وسایل برقی از راه دور)، روش ارسال هشدار ها، فذکانس کاری پنل، روش مدیریت پنل مرکزی، غیرقابل هک بودن ریموت ها(کدهاپینگ بودن) و..

و در آخر پیشنهاد ما به شما پکیج دزدگیر اماکن آریوسیس با قابلیت ویژه اتصال به دستگاه DVR (دوربین مداربسته) و پوشش دهی 15 سنسور بیسیم، 5 الی 20 سنسور باسیم و کنرل 4 وسیله برقی از راه دور است.

در این پکیج شما حداقل موراد لازم برای نصب دزدگیر را مشاهده میکیند که شامل : پنل مرکزی، بلندگو، کاور محافظ بلندگو، باتری پشتیبان، 2 عدد ریموت کدهاپینگ، آژیر برای محیط داخلی، مگنت باسیم درب و پنجره ، سنسور حرکتی باسیم پارادوکس است.

جهت دریافت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در واحد فنی در ارتباط باشید. 09053588366

نقد بررسی تخصصی برای این محصول موجود نیست!

هنوز نظری ثبت نشده است.

محصولات مرتبط

پکیج دزدگیر منزل آریوسس

پکیج دزدگیر منزل اریوسیس . بیسیم

8,905,000 تومان

پکیج دزدگیر اپاتمان اریوسیس + یک چشمی بیسیم اضافی

پکیج دزدگیر AP-50 اریوسیس+ 1 چشمی اضافه

6,310,000 تومان

پکیج دزدگیر اپارتمان اریوسیس + یک ریموت اضافی

پکیج دزدگیر اپارتمان اریوسیس + یک ریموت اضافی

6,190,000 تومان

ریموت کدهاپینگ دزدگیر منزل آنتن‌ دار RC-4a

ریموت کدهاپینگ دزدگیر منزل آنتن‌ دار RC-4a

440,000 تومان

درباره محصول سوالی دارید؟ با مشاوران ما در ارتباط باشید.
سبد خرید
پیمایش به بالا